Szklane panele do kuchni i montaż bramy Pomorskie

2016-03-14 20:59
 
Niedawno zakupiłam nowe szafki kuchenne jednak czegoś mi w kuchni brakowało. Zastanawiałam się jak wykorzystać miejsce pomiędzy szafkami i kuchenką. W sumie mogłam zamontować tam płytę gastronomiczną ze stali nierdzewnej jednak nie byłoby żadnego efektu. Uznałam, że lepiej będzie jeśli poszukam czegoś dekoracyjnego. Szafki s.ą bardzo nowoczesne więc taki akcent na pewno doda im uroku. Przeglądałam w internecie możliwości zagospodarowania tej przestrzeni i wreszcie natknęłam się na szklane panele do kuchni. Pewna firma prezentowała wiele możliwości więc mogłam przejrzeć różne aranżacje. Najbardziej spodobała mi się grafika w czerwonym kolorze, którą przedstawiono na białym tle. Zdecydowanie podobne szklane panele do kuchni odznaczałyby się na tle czarnych szafek z połyskiem. Postanowiłam skontaktować się z producentem by poznać cenę za odpowiednie wymiary oraz czas realizacji zamówienia. Po zakończeniu remontu wpadłam na pomysł aby pójść do naszego sąsiada i zapytać o firmę, która zajęła się montażem jego bramy Pomorskie. Zależało mi na profesjonalistach ponieważ zamówiłam dość drogą bramę z drugiego końca Polski. Pozostało już tylko znalezienie odpowiedniej ekipy. Wkrótce po rozmowie z sąsiadem znalazłam firmę, która montowała bramy pomorskie w okolicach. Spotkałam się z jednym z pracowników aby ustalić z nim wszelkie szczegóły montażu. Mężczyzna podczas spotkania obejrzał bramę którą zamówiliśmy i był gotowy podjąć się wykonania zlecenia. Nasz towar był drogi więc nic nie mogło zostać uszkodzone.