Skup aut Kołobrzeg oraz długopisy reklamowe Warszawa

2016-03-08 17:48
Od jakiegoś czasu miałam problem z samochodem, który znajdował się na naszej posesji. Mąż miał nim wypadek dwa miesiące temu jednak nie zdecydowaliśmy się na jego naprawdę. Auto nawet w całości nie było zbyt wiele warte więc opłacało się tylko sprzedać go na części. Zamieściłam w internecie ogłoszenie dotyczące sprzedaży samochodu powypadkowego jednak przez długi czas nie uzyskaliśmy odpowiedzi na ogłoszenie. Nieco mnie to martwiło więc postanowiłam szukać innego, szybszego rozwiązania. Po burzy mózgów do głowy wpadł mi skup aut Kołobrzeg, który znajduje się poza miastem. Tam z pewnością bez problemu sprzedamy auto ponieważ w ofercie znajduje się chęć kupna samochodu po wypadku. Zadzwoniłam więc do biura by porozmawiać o naszym samochodzie. Mężczyzna zaproponował dojazd we własnym zakresie oraz profesjonalną wycenę. Ta opcja była dla mnie odpowiednia ponieważ nasze auto miało dość mocno uszkodzony przód i należało transportować je jedynie na lawecie. Kiedy przybył na miejsce od razu wręczył nam długopisy reklamowe Warszawa wraz z wpiętą wizytówką a następnie udał się do samochodu. Przez niecałe pół godziny sprawdzał zarówno nadwozie jak i podwozie. Przebadał cały silnik i po długiej chwili namysłu podał nam cenę za cały samochód. Zaczęłam negocjacje jednak mężczyzna niechętnie podnosił cenę. Auto miałam sporo niedziałających części. W końcu zgodziłam się na sprzedaż i auto trafiło na skup aut Kołobrzeg. Na pamiątkę zostały mi długopisy reklamowe Warszawa.