Sale szkoleniowe i kurs kaligrafia

2016-04-18 23:49
Kaligrafia od lat była moją pasją, zajmowałam się się tym w zapleczu własnego domu i ćwiczyłam w wolnych chwilach. Nie byłam jednak zadowolona ze wszystkich napisanych arcydzieł. Uznałam, że powinnam udać się na szkolenie, które udoskonali moją technikę. Nie miałam pomysłu na miejsce gdzie mogłabym szukać kursu więc skorzystałam z pomocy wyszukiwarki internetowej. Od razu natknęłam się na kursy w pobliżu swojej miejscowości. Dostępna kaligrafia oferowała miesięczny kurs, podczas którego nauczę się jak ćwiczyć pismo oraz poznam nowoczesne sposoby zapisywania alfabetu oraz łączenia liter. To było coś dla mnie. Kiedy tylko wróciłam z pracy udałam się do biura gdzie była możliwość zapisu na kurs. Kiedy byłam już w budynku gdzie znajdują się sale szkoleniowe miałam mały kłopot z odnalezieniem sekretariatu jednak po kilku minutach z pomocą przechodzącego pracownika trafiłam w odpowiednie miejsce. Kiedy tam dotarłam zapytam o kurs oraz najbliższy termin rozpoczęcia. Miła kobieta poinformowała mnie o wszystkich terminach oraz o cenie za kurs. Byłam zdecydowana by się tam zapisać więc podałam swoje dane i opłaciłam pierwszą ratę za kurs. Kiedy się rozpocznie uiszczę pozostałą sumę. Wychodząc z sekretariatu minęłam sale szkoleniowe, w jednej z nich akurat odbywały się zajęcia więc zajrzałam przez szybę w drzwiach. Widziałam jak wykładowca prezentuje różne style kaligrafii co mnie zafascynowało. Nie miałam pojęcia, że można w tak piękny sposób przedstawić to samo słowo. Mam nadzieję, że zdobędę takie umiejętności.