Przytulne biuro księgowe Białołęka i różne balony foliowe

2016-11-07 03:47
Przytulne biuro księgowe Białołęka i różne balony foliowe
 
Prowadzę małe biuro księgowe Białołęka, ale jestem z tego bardzo zadowolona, ponieważ jestem na tak zwanym swoim i nikt mi nie szefuje nad głową. Mam stałych klientów, a co jakiś czas pojawia się ktoś nowy lub wpadnie jakieś dodatkowe zlecenie jednorazowe. Moje biuro księgowe Białołęka oferuje takie usługi, jak sporządzanie rozliczeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (korzystam z programu płatnik i mogę też pomóc w nauce jego obsługi), możliwe jest również sporządzenie przeze mnie innych dokumentów, które są związane z zatrudnieniem czyli umową o pracę, mogą to być też karty pracy czy PIT-y. Moje biuro księgowe Białołęka prowadzi również ewidencję wynagrodzeń i wyposażenia, jak i podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ewidencję sprzedaży i zakupu VAT.
 
Choć moja rodzina nie narzeka na brak pieniędzy, bo zarówno tata, jak i mama mają bardzo dobre zawody i świetną pracę to nie wyobrażam sobie, żebym siedział jak leń przez całe wakacje na tyłku i nic nie robił. I w związku z tym w tym roku przez całe wakacje sprzedawałem balony foliowe nad morzem. Może nie zarobiłem kokosów, ale na pewno nabrałem pokory i spędziłem świetnie czas, bo oczywiście balony foliowe sprzedawały też inne osoby, byli też koledzy, którzy po plaży roznosili gazety lub lody. Mieszkaliśmy wszyscy razem i po pracy bawiliśmy się naprawdę wspaniale. Większość zarobionych pieniędzy wydałem na imprezy, ale przynajmniej nie brałem od rodziców i jestem z tego dumny. W przyszłym roku chyba też się skuszę na balony foliowe, bo to fajna całkiem praca.
Prowadzę małe biuro księgowe Białołęka, ale jestem z tego bardzo zadowolona, ponieważ jestem na tak zwanym swoim i nikt mi nie szefuje nad głową. Mam stałych klientów, a co jakiś czas pojawia się ktoś nowy lub wpadnie jakieś dodatkowe zlecenie jednorazowe. Moje biuro księgowe Białołęka oferuje takie usługi, jak sporządzanie rozliczeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (korzystam z programu płatnik i mogę też pomóc w nauce jego obsługi), możliwe jest również sporządzenie przeze mnie innych dokumentów, które są związane z zatrudnieniem czyli umową o pracę, mogą to być też karty pracy czy PIT-y. Moje biuro księgowe Białołęka prowadzi również ewidencję wynagrodzeń i wyposażenia, jak i podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ewidencję sprzedaży i zakupu VAT. Choć moja rodzina nie narzeka na brak pieniędzy, bo zarówno tata, jak i mama mają bardzo dobre zawody i świetną pracę to nie wyobrażam sobie, żebym siedział jak leń przez całe wakacje na tyłku i nic nie robił. I w związku z tym w tym roku przez całe wakacje sprzedawałem balony foliowe nad morzem. Może nie zarobiłem kokosów, ale na pewno nabrałem pokory i spędziłem świetnie czas, bo oczywiście balony foliowe sprzedawały też inne osoby, byli też koledzy, którzy po plaży roznosili gazety lub lody. Mieszkaliśmy wszyscy razem i po pracy bawiliśmy się naprawdę wspaniale. Większość zarobionych pieniędzy wydałem na imprezy, ale przynajmniej nie brałem od rodziców i jestem z tego dumny. W przyszłym roku chyba też się skuszę na balony foliowe, bo to fajna całkiem praca.