Przeprowadzki Warszawa, biuro i architekt wnętrz

2016-04-26 02:15
 
Mąż od pięciu lat pracuje jako architekt wnętrz Warszawa. Całkowicie poświęca się swojej pracy więc nie mamy dla siebie zbyt wiele czasu. Na szczęście jego biuro znajduje się w naszym domu dzięki czemu widzimy się niemal przez cały dzień. każdego dnia wyjeżdża na pomiary do klientów. Jako architekt wnętrz Warszawa oferuje kompleksowe usługi od zaprojektowania wnętrza aż po jego wykonanie. To sprawia, że mamy naprawdę wielu zadowolonych klientów. Mąż współpracuje z kilkoma firmami, które realizują jego projekty więc to co projektuje jest odwzorowane w stu procentach podczas wykonywania prac. Teraz czeka nas małe zamieszkanie ponieważ zdecydowaliśmy się na zakup większego domu. Do tej pory mieszkaliśmy w niewielkim budynku, który był za mały dla naszej czteroosobowej rodziny. Chciałam mieć dużo przestrzeni zwłaszcza w salonie, gdzie zwykle przyjmujemy gości. By nie zmieniać miejsca zamieszkania znaleźliśmy dom położony zaledwie dwa kilometry od naszego domku. Mieliśmy dość nowe meble w naszym domu więc szukałam przeprowadzki Warszawa by wszystko przetransportować. Mąż miał tego rodzaju znajomości więc podał mi kilka numerów telefonu bym zapytała o najwcześniejszy termin. Nie mogłam się doczekać momentu przeprowadzki Warszawa więc zarezerwowałam najlepszą datę. Już w następnym tygodniu samochód przyjedzie po meble więc musiałam zacząć pakować nasze rzeczy osobiste. Poprosiłam dzieci o pomoc by wszystko przebiegało szybko i sprawnie. W ciągu trzech dni wszystko było gotowe do drogi.