Najsmaczniejsze sushi Warszawa dostawy i profesjonalne buty do kizomby

2016-06-15 16:16
Słuchaj, kiedy sobie przeglądałem strony w Internecie mignęło mi ogłoszenie sushi Warszawa dostawa. Może byśmy sobie zamówili i spróbowali. Nie mamy pomysłu na dzisiejszą kolację, więc byłoby idealnie zjeść w końcu coś innego niż pizza, prawda? Całkiem spoko ceny mają, jak na Warszawę. No dobra, spójrz sobie na ogłoszenie sushi Warszawa dostawa i oceń sama, czy ci się podoba. O cieszę się, że jesteś za. To zastanów się teraz, który zestaw chcemy zamówić, zadzwonimy i pewnie za jakiś czas nam dowiozą ten pyszny smakołyk. Nie jadłem sushi chyba z pół roku, więc tym bardziej nie mogę się doczekać, kiedy nam je przywiozą. Może zaparzymy sobie do tego zielonej herbaty? Ty robisz najlepszą zieloną herbatę na świecie, więc byłbym wniebowzięty gdybyś ją przygotowała. Popatrz jakie piękne buty do kizomby znalazłam na stronie internetowej tego specjalnego sklepu z gadżetami do tańca. Czyż nie są cudowne? Jeśli nie masz kochanie pomysłu na prezent na moje urodziny możesz mi podarować buty do kizomby. Ucieszy mnie to ogromnie. Jeszcze trzy tygodnie, więc masz czas na to, żeby je zamówić i wręczyć mi je na moim przyjęciu urodzinowym. Rozesłałam już zaproszenia, a teraz muszę powoli planować jak ta impreza ma wyglądać. Jakie przekąski i dania główne mają się na niej znaleźć, jakie alkohole kupić, czy wymyślić jakiś temat przewodni, czy po prostu zwykłe ciuchy, a może jakieś stroje wieczorowe. No i przede wszystkim trzeba stworzyć playlistę, która będzie leciała podczas przyjęcia. Pomożesz mi w tym wszystkim?