Korytka kablowe, warsztat i wynajem podnośników

2016-04-08 16:54
 
Prowadzimy warsztat samochodowy od roku. Kiedy firma zaczęła dobrze prosperować zdecydowaliśmy się na profesjonalna reklamę. Mąż chciał by na ścianie naszego warsztatu pojawił się szyld, który będzie widać z daleka. W pewnej agencji reklamowej zamówiliśmy wykonanie tego rodzaju szyldu reklamowego niestety pojawił się problem montażu gdyż agencja nie oferowała tego rodzaju usług. Reklama była na tyle duża, że nie mogliśmy zamontować jej z drabiny. Przypomniałam sobie jak kiedyś widziałam pracowników montujących reklamę na podnośniku. Takie rozwiązanie zdecydowanie ułatwi nam pracę więc znalazłam w internecie firmę oferującą wynajem podnośników. Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta by zapytać o możliwość wynajmu. Młoda dziewczyna wyjaśniła mi na jakich zasadach odbywa się wynajem podnośników więc podałam tylko adres naszego warsztatu by firma dostarczyła tam sprzęt. Potrzebowaliśmy go na zaledwie dwie może trzy godziny więc koszt najmu nie był zbyt duży. W ciągu jednego dnia reklama pojawiła się na wysokości kilku metrów na samym szczycie naszego warsztatu. Kiedy wszystko było gotowe zastanawiałam się na biurem mojego męża. Piotr nie przywiązuje zbytniej uwagi do estetyki tego miejsca ale mnie denerwowały wiszące kable od komputera i monitora. Uznałam, że warto kupić korytka kablowe by schować kable i uporządkować na ścianie. Wiem, że mąż nie ma czasu na takie drobiazgi więc zajęłam się tym sama. Udałam się w wolnej chwili do specjalistycznego sklepu gdzie dostałam korytka kablowe.