Kołdry Łódź, nowy lokal i perfumeria Warszawa

2016-04-30 14:08
Przez długi okres czasu musiałam zwlekać z zakupem markowych perfum ponieważ najbliższa perfumeria Warszawa znajdowała się niecałe trzydzieści kilometrów od mojej miejscowości. W tamte rejony zwykle jeżdżę kiedy mam coś do załatwienia więc i ten sklep odwiedzam przy okazji. Zauważyłam jednak w centrum mojego miasta nowy lokal, który remontowano. Plotki głosiły iż będzie to perfumeria Warszawa. Wreszcie będę miała swój ulubiony sklep w zasięgu ręki. Z niecierpliwością czekam na dzień otwarcia gdyż zwykle w takich dniach są ogromne rabaty dla klientów. Ku mojemu zdziwieniu nie czekałam długo na ten moment gdyż lokal otworzono niecałe dwa tygodnie później. Od razu udałam się tam na zakupy i kupiłam dwa nowe zapachy w cenie obniżonej o trzydzieści procent. Byłam zachwycona tym zakupem ale w planach miałam coś jeszcze. Moi synowie wyrastają już ze swoich łóżeczek i sprawiliśmy im pełnowymiarowe łóżka jednoosobowe. Póki co mąż ustawił już meble w pokoju ale pozostała sprawa pościeli. Dzieciaki nie lubią zbyt ciężkich kołder więc musiałam szukać czegoś ciepłego jak i lekkiego. Udałam się do jednego ze sklepów z wyposażeniem dla domu. Na miejscu znalazłam kołdry Łódź, które łączyły się w jedną poprzez napy. Takie rozwiązanie było bardzo praktyczne. Kołdry Łódź ciepłe a zarówno przewiewne i lekkie. W sklepie natknęłam się również na kolorowe pościele dla dzieci z postaciami z różnych bajek. Chłopcy to fani bajki auta więc szybko znalazłam dwie różne pościele z głównymi bohaterami, będą zachwyceni.