Elegancki dom na sprzedaż Banino i najlepsze usługi budowlane Gdańsk

2016-05-18 14:08

 

Mam dom na sprzedaż Banino. Sytuacja życiowa zmusiła nie do tego, żeby pozbyć się całego majątku, który mam w Polsce i wyjechać za granicę. Zakochałem się w Brazylijce i chciałbym wyjechać do Ameryki Południowej i tam spędzić resztę życia u jej boku. Znajomi mi mówią, że jestem szalony i że mam się wstrzymać ze sprzedażą, bo co będzie jeśli związek nie wypali, ale ja się tym akurat nie przejmuję, bo tak czy siak nie chcę wtedy wracać do Polski tylko zaczepić się gdzieś w świecie. Mam już dosyć naszego szarego kraju i zawsze mi się marzyły podróże, więc jeśli mój związek nie wypali będę podróżował przez kilka lat. Mój dom na sprzedaż Banino jest przestronny i pięknie urządzony. Jego wystrojem zajmował się architekt wnętrz- mój kolega z podstawówki. Nie wierzyłam, że vlog mojego syna, który pokazuje usługi budowlane Gdańsk odniesie taki sukces. Po roku okazało się, że mój syn ma 200 tysięcy subskrybentów, a vlog zaczyna przynosić zyski. Jest to dla mnie nie do uwierzenia, że można zarabiać w taki sposób. Dzięki działaniom syna ja nauczyłam się wielu rzeczy o Internecie i czasami, jak walnę jakimś słówkiem przy kawie z koleżankami to im szczęki opadają i muszę im tłumaczyć, o co chodzi. Mój syn podacz tego roku nakręcił bodajże 40 czy 45 filmów, które promują usługi budowlane Gdańsk. Mówię o promocji, bo przecież jest to również reklama dla firmy mojego męża. Mój syn w przyszłości chciałby rozszerzyć tematykę filmów i nagrywać na przykład powstawanie konstrukcji drewnianych czyli na przykład, jak zbudować altanę.